Ny-blandad blogg !


Happ! .. Då gör jag  väl ett tappert försök att skriva lite blogg då.


Vi börjar väl med Julen då. ja vad säger man, God mat fint folk, roliga julklappar mm ;) men ja kan ju "Garantära"(som mija Lindberg brukar säga) att Jocke fick det absolut största paketet i Enköping.







-- Men Miia vad onskar du dig i julklapp?

-- Jag vill ha ett x-box 360 eller ett dragspel.








På tal om Mija Lindberg så tror jag att jag hittade en rätt så ful bild ifrån hennes 22års kalas i december också.  tror inte jag behöver berätta så mkt mer om den dagen, de blev både tårta, mat och vin :)


.




JUST de ja ! jag har ju  börjat plugga nu i januari. (läser upp mina betyg från gymnasiet), har väl tänkt  hitta nån intressant utbildning lite senare.
Så de åtminstone kan bli roligt att gå till jobbet i framtiden.


Det har vart rätt roligt dom här dagarna, lärare som vart sjuka, pluggisar utan lokaler, tjejer sovandes i klassrummen, heta diskusioner om politik och upprop som gått lite fel (swederus och swebuss, vettefan om det nog är så lika varann)


Vi kan väl avsluta dagens inlägg Med lite poesi, Skriven av ingen mindre än Miia Salonen.


H**a! du som säljer dig i MORA, en vinnare ska vi KORA,
 tjejen i skilda varldar heter NORA,
det finns en blomaffar som heter inter FLORA
Nataschas tuttar ar for STORA


























Kommentarer
Postat av: Miia Den Fina

hö, den enda fina människan på din julfest var nog jag. hö!

2009-01-20 @ 09:31:18
URL: http://miiasalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0