NUDU MIIA!

jag och min gode vän Miia satt nyss och diskuterade favoritställningar i sängen, hon är rolig hon.
Som den mest normala av oss så sa jag att min favorit var att ha karln överst.
Ja, kalla mig tråkig och fantasilös, men min favorit är faktiskt missionären..den gamle hederlige missionären.
Hur som helst..
När jag sitter och talar om alla fördelar med missionären så avbryter hon,

-Näe vad tråkig du är Lina!

-Ursäkta? svarar jag lite artigt..

-Ja, har du aldrig tänkt på att vidga dina vyer? Jag läste en bok om Kama Sutra härom dagen, där fanns en himlans massa spännande ställningar.

- Nej, har inte tänkt på det så mycket, mitt sexliv fungerar alldeles utmärkt utan allt det där krånliga. Svarar jag..

Då säger hon något som får mig att nästan trilla av stolen..




- Nagra av mina favoritstallningar ar ."skoldpaddan" och "askan'

Förklaring: Åskan är en sexställning som går till följande: Kvinnan ligger redo med särade ben i sängen, med könet pekandes uppåt. Mannen är upphissad i ett antal selar/rep. Själva selarna/repen är knutna med en rysk råbandsknop, så när kvinnan är redo, kan hon helt enkelt rycka till i änden på repet, så att mannen släpps ner med en rasande fart, så att penis penetrerar slidan. När penetrationen äger rum, ger paret ifrån sig ett ljud som påminner om åska (alt. en kärnvapenexplosion), därav namnet.



Förklaring: "skoldpaddan" Hon blir tagen bakifrån under ett bord. När mannen som står upp dunkar in i skötet/anal så dyker den undre personens huvud fram på andrasidan bordet varpå man med en knytnäve slår det tillbaka, likt en sköldpadda som tittar ut ur sitt skal.



Darefter tog diskussionen smabbt slut.


Miia ar en bra konstig person.

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAHHHAHA WTF!?



kunde itne göra annat än att GENAST prova båda ställningarna! Slutade med en tur på ackis (= lyckat)

2009-01-20 @ 19:05:36
URL: http://okoktmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0