mississippi burns. eller nått i den stilen.


Det har väl inte varit en allt för givande dag idag. hahah

Varit i skolan, såg nån tråkig film i svenskan som hette mississippi (  hur många S som helst) som man nu måste skriva resencion på.
JAG HAR INGEN FANTASI!+ att matteläraren gett oss i läxa att göra 60 tal på 3 dagar? urk.... javene. de kanske inte låter mkt.. men de fan mkt.
Faan, tog nästan en halvtimme å åka till skolan idag,. jävla vinter!



Påtal om skolan, så är sanna rätt rolig..

Fråga aldrig henne va klockan är!  hon hittar bara på massa egna tider och räknesett.

Måndag:  Vi börjar skolan klockan 08.30, på vårat schema står det att vi har samhäll från 08.30- 10.00. Sanna ringer och är skitupprörd över att vi bara ska ha " en skitonödig" genomgång i 30m minuter ?

Fredag: Vi brukar samåka eftersom att vi nästan bor grannar ute på landet. Våran mattelektion börjar klockan 14.30
jag ringer henne frunt 13.45 för att kolla när hon tänkte åka. Hon säger att hon åker alldeless strax. och att jag kan gå ut till vägen vid klockan 13.00 så att vi hinner. ( vi skulle ha åkt klockan 14.00)

Bara för att jag nu skulle skriva ner alla gånger hon klantat sig, så kommer jag inte ihåg dom. FAN! Men de var jätte kuliaf..



Men från det ena till det andra.!

Gud vad alla andra pratar om om ut och träna. Alla 3 av mina HELA 4 kompisar snackar omde..Jag har redan hört en berätta om sin promenad och den andra om sitt "rullband".  mhm..
Nu känner man sig ju illa tvungen att börja röra på skink-steken..haha.. Jaja man ska väl inte lova förmycke här nu.. men lite andra matvanor. de kan jag "GARANTÄRA" att det blir ändring på.




Tidigare i veckan diskuterade vi också om vad för person man skulle vara flera år.

2 saker ville mia göra iaf..

1.Hon skulle bli jätte tjock och skaffa rullstol.

2. Skaffa en trådsmal blondin som "ledsagare"  och alltid välja vägen till kiosken med mest uppförsbackar.

-Nu ska jag ta min trådsmala blondin och se till att jag väljer den vägen mä flest uppförsbackar till bahamas...


Ja det får väl vara allt för idag då.
















PEHNDEWL-TAWHG PAW YARNVAIRGS-STASHOONEN







http://se.youtube.com/watch?v=y16NlpLbMKI&feature=related

Kommentarer
Postat av: Madds

hallå?! dax att uppdatera?

2009-03-09 @ 21:06:19
URL: http://okoktmakaron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0